Najnowszy

Bezpłatne szkolenia dla organizacji non profit

Jesteś aktywistą w organizacji non profit? Od dziś możesz otrzymać szkolenia, które rozwiną kompetencje członków waszej organizacji. Za swoją nauke nie zapłacicie jednak nawet złotówki.Ch

Czytaj więcej...

Programy licealne – wyjazdy do Stanów

Data publikacji: 05.06.2018
Autor: admin

Nasza agencja organizuje warsztaty i notyfikacje wyrównawcze dla gimnazjalistów przeprowadzających się wraz z rodzicami do Stanów Zjednoczonych lub krajów Zjednoczonego Królestwa. Dają szansę one na uznawaną przez instytucje edukacyjne relokację do tamtejszej szkoły. W ostatnim roku organizowaliśmy m.in. niżej opisane programy: 

Definicja kursów nr P43/USA:

uwzgledniają w programiece tematy zarówno z trygonometrii i analizy matematyki, te Szkolenia przygotowują uczniów do ostatecznej pracy w rachunku różniczkowym. Tematy zazwyczaj zawierają badanie prawidłowych funkcji trygonometrycznych i kołowych, odwracania i wykresów; tożsamości i równania trygonometryczne; rozwiązania trójkątów prostych i ukośnych; Liczby zespolone; tabele numeryczne; funkcje wielomianowe, logarytmiczne, wykładnicze i racjonalne oraz ich wykresy; wektory; teoria mnogości; Algebra Boole'a i logika symboliczna; Indukcja matematyczna; algebra macierzy; sekwencje i serie; oraz ograniczenia i ciągłość.

Formalna definicja kursów nr H14/UK:

Zgodnie z proponowanym przez College Board programem nauczania równoległym do seminariów historii na poziomie uniwersyteckim, Programy historii AP zajmują się historią świata od 8000 roku pne do chwili obecnej, aby pomóc uczniom lepiej zrozumieć ewolucję globalnych procesów i kontraktów oraz to, w jaki sposób społeczności ludzkie wchodziły w interakcje. Kursy te mocno akcentują charakter zmian w kontekście międzynarodowym i badają ich przyczyny i ciągłość.

Charakterystyka kursów nr F74/USA:

Seminaria literaturoznaniowe zapewniają doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z literaturą angielską. Cele są zazwyczaj ustalane wspólnie przez studenta, nauczyciela i pracodawcę (chociaż studenci nie muszą płacić). Warsztaty te mogą obejmować również zajęcia w klasie, uwzgledniają w programiece dalsze studiowanie w terenie lub dyskusję dotyczącą doświadczeń, które uczniowie napotykają w miejscu pracy.

Opis programów nr C31/USA:

Studia matematyki i niezależności, często prowadzone z instruktorami jako mentorami, umożliwiają studentom zapoznanie się z tematami związanymi z matematyką. Niezależne Kursy mogą być okazją dla studentów do poszerzenia wiedzy specjalistycznej w danej aplikacji, do bardziej szczegółowego zbadania tematu lub do rozwoju bardziej zaawansowanych umiejętności.

Opis kursów nr P88/UK:

Kursy muzyczne (przedszkole) zapewniają odpowiednie dla rozwoju zajęć, aby umożliwić abiturientom tworzenie i wykonywanie muzyki, słuchanie i reagowanie na muzyczne kompozycje oraz włączanie ich muzycznych doświadczeń do innych czynności i tematów. Konkretna treść kursu jest zgodna z istniejącymi standardami stanowymi dla przedszkola.

Opis programów nr A51/USA:

Kursy czytania (klasa 2) koncentrują się na umiejętności czytania i mogą budować umiejętności samodzielnego czytania przez zwiększenie płynności czytania, słownictwa i rozpoznawania wzorców słów i języka. Konkretna zawartość zależy od standardów stanowych dla klasy 2.

Opis kursów nr J22/USA:

Szkolenia chorus rozwijają umiejętności wokalne uczniów w kontekście dużego zespołu chóralnego, w którym mogą wykonywać różnorodne style. Kursy te mają na celu rozwój technik wokalnych uczniów i ich umiejętności śpiewania.



Tagi: